Que estic fent en realitat? URGENT
Hola!
Soc una noia de 15 anys i tinc un gran dubte sobre una cosa que faig.
Jo diguem que no em masturbo, sino que faig una cosa com molt rara... ho faig desde que anava a 4rt de Primaria ( que es quan em vaig començar a desenvolupar) i no se ben be que es.
Pues mira, quan estic aixi com "calenta" vaig a internet i vec persones liant-se, masturbant-se o fent l'amor. Total que en comptes de fer-me dits el que faig es que creuo les cames i les fico una sobre l'altre, fico la mà a la superficie de la vulva i com que faig força a la vulva i faig força amb la mà cap a la vulva llavors pues aixi fins que sentu com una cosa rara per tot el cos i paro. Fins i tot puc dir que em corru perque quan acabu tinc com molt de flujo i em sembla que aixo es perque me corregut no?
I esque tinc novio desde fa molt i l'altre dia em va estar apunt de fer dits i jo li vaig dir que no perque encara no estava preparada, i ell em va preguntar si alguna vegada jo m'havia masturbat i li vaig dir que no. Pero, aixo es pot dir masturbar-se? Que faig en realitat? Si ara hem faig dits sentire plaer? Aixo tindrà consequencies per quan tingui sexe? Necesito ajuda urgentment, tinc el cap fet un embolic!!!
Esperu que hem digueu una resposta a la meva pregunta
Moltes Gracies i petons.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. El que fas sí que és masturbar-te el que passa que no coneixes el teu cos perquè no l'estimules directament amb la teva mà, però amb aquesta pràctica el que sí que saps molt bé és que coneixes com és el teu orgasme, per tant quan el teu novio t'acaroni la vulva podràs indicar si ha d'augmentar la pressió, la velocitat, el que sigui per arribar al que tu coneixes com orgasme (no haurà d'introduir res per la vagina per a que tu arribis a l'orgasme, fixa't que tu arribes a l'orgasme estimulant el clítoris amb estimulació externa, per què hauria de ser diferent en parella?).
Per tant, res d'embolic! Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat