Primera vegada als 14!!!! :(
Holaa, prefereixo no dir el meu nom... Bueno el meu problema es que ma mare no ho sap i 1- Tinc por de dir-li i que em fagi tallar pero amagant-li em sento fatal 2- Perdre-la als 14...Nosee...sóc massa jove oi? He fet malament? Esque ho vaig disfrutar moltissim pero a la vegada em sento...bff nose com explicar-ho.. En fin aveure si em podrieu donar algun conseell!! Mersii petons :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. llegint la teva consulta ens sorgeixen més preguntes: si ho vas fer conscient dels teus actes, sabent què significa tenir relacions sexuals amb una altre persona, valorant que els actes poden tenir conseqüències a curt, mig i llarg termini què és el que et fa sentir "...bff nose com explicar-ho"?
Pel que fa a explicar-li a la teva mare, no podem dir-te què fer, dependrà de la relació que tinguis amb ella, com et sentiries més tranquil·la? Explicant o no explicant? La decisió és teva!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat