Ell o l'altre?
Hola, tinc 16 anys, tinc parella des de fa 1 any.
Aquest estiu vam estar anant amb uns amics més grans que nosaltres, un d'ells (20 anys), em va obrir uns dies després per Whats App, vam anar parlant i un dia vaig quedar amb ell amagant-li a la meva parella, la cosa és que vaig tenir relacions amb ell i vaig deixar a la meva parella. Al cap d'una setmana, em vaig arrapentir de tot i trovaba a faltar a la meva parella. Vaig deixar el que tenia amb el noi de 20 i vaig tornar amb l'inicial.
Bé doncs, la cosa és que fa uns dies el de 20 em va obrir un altre cop suposadament per error, va aprofitar per preguntar-me com estava i li vaig dir que bé. La conversa es va anar allargant i al final vam acabar parlant de tot el que habia passat. Em va confessar que ho va passar molt malament i que ara estava millor. L'altre dia no vaig poder aguantar perquè tenia la sensacio que necessitava parlar amb ell, el vaig obrir per Whats i fa dos dies que parlem.
Evidentment, la meva parella no ho sap. Total, que ahir em va dir que m'esperarà el temps que faci falta, que per mi val la pena esperar i que ho farà per molt dificil que se l'hi faci.
Ajuda sisplau nose que fer i no sóc capaç de explicar-li a ningú, estimo a la meva parella però també sento algu per l'altre...
Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Nosaltres no podem, ni volem, ni considerem que haguem de prendre aquesta decisió per tu, imagina't quin poder tindríem!
La situació que ens expliques no és senzilla, ja que pel que expliques ara sembla que prenguis la decisió que prenguis algú ho passarà malament i això sovint és de difícil solució.
Valora què vols, intenta fer una llista de "pros" i "contres" de cadascun dels nois i pren una decisió el més ferma possible: et quedes amb un, et quedes amb l'altre, et quedes amb els dos o no et quedes amb ningú.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat