Sexe oral
Hola adolecents:)
Mireu, tinc 15 anys i fa un mes que estic amb el noi que té un any més que jo i a més de liar-nos, ens hem masturbat. La qüestió és que estic pensant en fer el sexe oral, però ara que hi penso, passa alguna cosa si ho faig?, és a dir, sé que no em quedaré embarassada però jo ho dic pels virus i tal, i és antihigénic?
Gràcies i per cert és la meva primera consulta!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Gràcies per atrevir-te a fer la primera consulta, esperem que no sigui l'única!
Per a fer sexe oral a un noi, si ho fas sense preservatiu hi ha un risc (baix) de contraure alguna Infecció de Transmissió Sexual, per tant, per fer-ho bé cal utilitzar preservatiu (que ell porti un preservatiu posat quan li facis).
Si porta preservatiu no és antihigiènic ja que l'ejaculació quedarà dins el preservatiu. De totes formes, si fa mala olor, pots demanar-li que vagi al lavabo i es netegi bé abans de fer-ho. Encara que sembli una tonteria, la higiene és important!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat