soc petita?
Hola, tinc 13 anys i conec a un nen desde fa més de mig any i estic molt pillada. Ens vam liar quan ell tenia novia, i ara no podem tenir res perquè ell es quedaria sense amics. Tothom es pensa que ja no parlem però la veritat és que si. I m'ha demanat de perdre la virginitat amb ell i tot això. Ell en te 15, però jo considero que soc molt petita per perdre la virginitat. No se si hi hauran consequències sent tant petita, però ja tinc la regla i tot això. Què faig? Li dic que si?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Nosaltres no podem, ni volem, ni considerem que haguem prendre aquesta decisió per tu, imagina't quin poder tindríem!
Aquesta és una decisió que has de prendre tu, si consideres (de forma sensata) que encara no la vols perdre, li pots dir que encara no la vols perdre, si realment la vostra relació és tan sincera i intensa, ho entendrà, no et forçarà i no insistirà, esperarà i respectarà. Si no espera o no et respecta el teu temps, aleshores valora si mereix formar part de la teva vida.
Pensa que les relacions sexuals no són només això, tenen unes conseqüències a curt, mig o llarg termini, i hem de ser prou madurs com per entendre que els nostres actes poden comportar unes conseqüències.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat