Ja no se que més fer, sóc com sóc
Boon dia, per començar nose si ho estic ficant a la categoria adequada, si no és aixi perdoneu-me però necessito ajuda! Gràcies
El meu problema és tan bàsic com que el meu novio, o amb el que estava, ens vam discutir pel simple fet de que deia que jo era massa gelosa i li feia rabia, portava dos dies demanan-me el perquè de que jo no l'obris pel whats app i altres histories, i jo no li vaig voler explicar perquè era una tonteria de gelos, finalment li vaig dir i inmediatament va començar la baralla de que si jo era molt gelosa i que no acceptava que parles amb altres ties, blablabla, però no és així, jo ho accepto totalment però el que passa és que li estan tirant la canya i ell els hi seguix el rollo i aixó ja no em mola tant. Pel cas, vam acabar tallant, deixant-nos temps, i vam quedar que ja parlariem, finalment dilluns parlarem però nose que dir-li perque torni amb mi, nose que fer perquè em cregui, li dic la veritat i no em creu, però necessito que tornem, necessito estar junts. Ell continua pillat de mi, i jo d'ell. I crec que una tonteria aixi no hauria d'acabar amb la nostre relació ja que de moment anava tot bé i els dos hem perdut la virginitat junts i haviem fet moltes coses junts, també s'ha de dir que portavem desde 3r d'eso pillats un per l'altre.
Que puc fer perquè torn-hi amb mi?
Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Ens encantaria poder ajudar-te i fer que tornés amb tu però no tenim aquest poder, aquesta decisió depèn única i exclusivament d'ell i de tu.
Quan parleu explica-li com et sents, i escolta com es sent ell, si decidiu continuar junts, els dos haureu de plantejar-vos quines coses us poden ajudar a estar millor i a no passar-ho tan malament per la desconfiança sense privar la llibertat de l'altre. Parleu de quins són els imprescindibles per cadascun de vosaltres i valoreu si són viables i realistes o no.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat