69
L'altre dia vaig fer un 69 amb la meva parella però vaam tindre alguns problemes... Ell és molt alt i jo bastant baixeta i no hi arribavem bé. També vaig sentir una mica de dolor cuan em feia el cunniliguis a que pot ser degut? Algun consell per que estiguem mes comodes al fer el 69?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, hi ha postures que són més complicades de fer que altres, sobretot si hi ha una diferència d'alçada. Això implica haver de pensar alternatives i adaptar-vos als vostres cossos! :)
Una opció per facilitar el 69 pot ser que us estireu tots dos de costat, que cap estigui a sobre de l'altre, per exemple.
I el mal que descrius quan et feia el cunnilingus, podria ser degut a que no estava estimulant la zona que a tu realment t'agrada, a que encara no estaves del tot excitada o a que tinguessis alguna ferideta o tall petit que et molestés.
La propera vegada, intenta guiar a la teva parella per a que ho faci de la manera que més t'agrada, ja que ets la que millor ho pot saber! ;)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat