aprimar la panxa
HOLA!
m'agradaria saber com podria aprimar-me de panxa! Fa un any que vaig al gimnàs però no m'he aprimat de panxa, si que he baixat de pes, però continuo amb la mateixa "xixa".
Voldira saber s'hi ha alguna dieta que pogues seguir que m'ajudessin a treure panxa
MERCI!
Sara Bujalance

Hola! Merci a tu per escriure'm! Em sap greu però no hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos com, per exemple, la panxa. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte i estar en forma en general és menjar de tot, equilibrat, i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, si en fas més, millor. De fet, fer esport és una molt bona de manera de treballar tot el cos, inclosa la panxa. Per una altra banda, recorda que la forma del cos també depèn d'un factor genètic que no podem ni triar ni canviar, i que per això és tan important que ens acceptem tal i com som per poder trobar-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!