Pits
HOLa!
Bé, tinc 13 anys vaig a 2n ESO, totes les nenes de classe tenen ja bastant pit per no dir molt, sóc la única que no tinc (només una mica sense exagerar) i això em preocupa, ja que vull que em creixin, i coneixent els nois; que si no tens tetes, que si tal...
Què puc fer per que em creixin?
Ajuda siusplau.
Gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. L'única cosa que pots fer per a que et creixin els pits és esperar que el teu cos es desenvolupi i això només depèn de la genètica i de la constitució corporal de cada persona.
Per tant, hem d’intentar no donar més importància als pits de la que té, el teu valor no es mesura segons la talla de pit que tinguis, el teu valor té a veure amb la teva personalitat, amb el que tu et facis valer i amb l'estima que tens de tu mateixa.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat