Principi de bolimia
Veuras.. Avui he anat al metge perque l'institut te sospites de que tinc bolimia. Es vritat vaig començar perque la noia que es senta al meu costat hem va començar a dir que estava grasoneta, la xixa i cosetes aixis estava insinuant que havia d'apriamr i fer dieta perque estava gorda. I aquets comentaris amb les setmanes m'han anant afectant. Fa unes 3 setmanes vaig decidir probocarme el vomit, el metge no hem volia fer una dieta equilibrada perque deia que estava perfecta, i la mare no hem podia pagar un esport. Solucio: Vomitar. Algunes vegades hem deia a mi mateixa que no hem fes pes mal, i que no solucionaria res i paraba, perque hem feia mal la garganta. Pero altres vegades el vomit no hem feia cap mal, i seguia vomitant fins que hem notava el estomag vuit. Nomes vomito cuan hem quedava al menjador, per no preocupar a la mare i cuan estava al insti. Pero ara vomito al insti el esmorzar, no menjo avans de anar al insti, el menajar del mig dia el vomito (nomes al insti i el sopar ja no sopo. Jo al metge li he negat tot, no vull preocupar a la meua mare, per aixo m'encantaria que ja no fos una necesitat vomitar com aran mateix. Cada apat que no vomito hem sento rara, hem sento plena, fins que no ho soporto i ho vomito o dic que quedo i vaig a algun bar i vomito. Ajuda siusplauuu!
Sara Bujalance

Hola mvictoria28! Primer de tot vull agrair-te que confiis en mi i m'expliquis la teva situació. Pel que m'expliques estàs tenint problemes amb el menjar. Entenc el teu patiment, quan una persona passa pel que estàs passant tu se sent molt malament i s'obsessiona amb el pes. Els comentaris que et feia la teva companya de classe han perjudicat la manera en com veus el teu cos. Deus estar passant per un època molt difícil actualment. Però el vòmit provocat és molt perillós! pots tenir problemes greus de salut per culpa dels vòmits provocats. Per això és molt important que siguis sincera amb la mare i amb el metge, si no els hi dius no et poden ajudar i aquest problema que tens cada cop serà pitjor. Sé que no vols preocupar a la teva mare, però és fonamental que li expliquis el que t'està passant, només així et pot ajudar. Segur que ella vol saber els teus problemes com abans millor per poder-te ajudar ràpidament. Fes un esforç i digue-li. Si fos al revés, si la teva mare tingués un problema voldries saber-ho per poder-la ajudar, oi? A ella li passa igual, qualsevol cosa que et faci mal, ho vol saber. Fins que no ho sàpiga bé, no podrà ajudar-te. La millor ajuda que et puc donar és aconsellar-te això: explica-li a la teva mare, segur que t'ho agrairà i de seguida es posarà en marxa per ajudar-te. Molts ànims i un petó!