ssaaangg!! URGEEENT!!
Hola, a principis de desembre vaig perdre la virginitat amb el meu novio i no em va fer mal ni hem va sortir sang, el cas es que des d'aquell dia sempre que ell em posa els dits em surt sang aixo m'ha passat tres o quatre cops i nose si aixó es normal o no m'agradaria saber si es normal i perque pasa i durant quant de temps em passara. gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Si amb la penetració no et surt sang i quan introdueix un dit sí que t'en surt, potser podríeu provar a no introduir dits quan et masturba, podeu provar a estimular la zona del clítoris i els seus voltants per exemple.
Si pel contrari voleu seguir introduint el dit dins la vagina, i segueix sortint sang, el que et recomanaríem és que vagis al metge a comprovar que tot està correcte o si hi ha alguna ferideta o alguna altre cosa que requereixi tractament. et quedaràs més tranquil·la!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat