Soc homosexual, i em té desconcertat
Hola
No diré el meu nom ja que m'agradaria mantenir-me en l'anonimat
Bé, fa un parell de mesos que he descobert que m'agraden els nois, tinc por i aixo em té molt desconcertat, crec que he agafat una mica de depresió per culpa d'aixo. M'agradaria ser lliure i que la gent ho sapigués, però no soc capaç de sortir de l'armari. Fa molt de temps que a l'escola em diuen que si soc gai i tal però jo ho nego. Hi ha molt poca gent que ho sap, unes 5 persones pero es que jo ja no puc més. Suposo que em té aixi el pensar com reaccionaria la gent, que potser m'abandonarien per ser com soc. Necessito ajuda.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Moltes gràcies per compartir com et sents amb nosaltres, ets un valent!
La idea que hauria de marcar els teus actes és una que dius tu mateix "M'agradaria ser lliure i que la gent ho sabés", poder ser lliure, poder viure la teva vida sense patir per si descobriran el teu "secret". Però alhora aquest desig va de la mà de la por a ser abandonat, la por a la reacció dels altres, etc... Malauradament encara hi ha molta feina a fer, i hi haurà qui et faci sentir malament, però pensa un moment... si no t'accepten per la teva orientació sexual, si no t'accepten per enamorar-te de persones del teu mateix sexe, per què els has d'acceptar tu a ells? Per què vols a persones a la teva vida que no t’accepten tal i com ets?
T'adjuntem la web del nostre company Gabriel J. Martin, és psicòleg i està especialitzat en la psicologia afirmativa gay. A la web té un blog i un canal de youtube on parla i tracta temes relacionats amb l'homosexualitat. Esperem de tot cor que et sigui d'ajuda!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat