no se que fer crec que estic embarassada
hola, fa poc que he tornat de estats units, he estat un desde el juliol allà la questió es que jo compartia casa amb una americana i el seu germà bessó total que jo i el germà ens en vem anar al llit crec que estic embarassada i no se que fer ajuda si us plau!!!!!!!!!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Si vàreu tenir relacions sexuals sense preservatiu i no prenies pastilles anticonceptives, hi ha risc d'embaràs.
Si encara no t'ha vingut la regla, el millor és que et facis un test d'embaràs, per a sortir de dubtes. Un cop tinguis el resultat si és negatiu, ja sabràs que per a properes ocasions el preservatiu no és una opció, és una condició per a poder tenir relacions sexuals (així t'evitaràs el mal de cap d'aquests dies); si el resultat és positiu, significarà que estàs embarassada i aleshores hauràs de decidir què fer.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat