Masturbsció Femenina
Sempre quan em masturbo ho faig posant-me videos.
Peró el que passa es que nomes aconsegueixo sentir plaer quan son videos de gays. i el vidoes on surten un noi i una noia o dues noies no puc em fa com fastic. com es que passa aixó?? esque porto molts ides pensant-hi perque els hi comento amb les amigues i em diuen que elles no els hi ha assat aixo que elles aconsegueixen arribar a l'orgasme amb d'heteros.
Gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Per sort tenim vídeos de diferents tipus, per a que tothom trobi els que fan encendre la seva imaginació i el seu desig!
Sovint si ens costa veure cossos nuus semblants als nostres (per exemple porno on hi hagi cossos de dones en el teu cas), pot ser que ens costi de mirar perquè ens és més fàcil sentir-nos identificades, i potser no és el que busques. Per tant, tranquil·la! El porno existeix per excitar no per "educar" a com han de ser les relacions sexuals.
Nota: Recordeu que el porno és per a majors de 18 anys.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat