Soc gay?
A mi sempre m'havien agradat/atret les noies, i quan em masturbava mirava porno heterosexual. Però ultimament miro casi sempre porno gay. I crec que m'agrada més, però en canvi quan veig uns nois fent-se petons o així, no tinc ganes de fer-ho jo.
Diguessim que veig més a les noies com a relació però als nois per al sexe.I encara que segueixo volent tenir relacions sexuals amb noies, em criden molt més l'atencio els nois.
Quan estic sol amb un amic li tiro indirectes per tenir relacions, i quan em dutxo a futbol hem fixo molt amb les parts intimes dels companys.
Nose si sóc gay, hetero o bisexual, però no puc deixar de pensar-hi.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Quan parlem d'orientació sexual (homosexualitat, heterosexualitat i bisexualitat), s'ha de diferenciar entre:
a) Atracció, allò que podem sentir cap a persones tant del mateix sexe com del sexe oposat, i l'enamorament un sentiment intens on visualitzen a l'altre en una relació, compartir més espai, temps, etc.
b) Enamorament , que és el que defineix l'orientació sexual. Així que pel fet de tenir relacions sexuals amb una persona del mateix sexe no vol dir ser homosexual, o que et sentis atret per una persona del sexe oposat vol dir ser heterosexual.
Amb el temps mica en mica aniràs definint la teva orientació, però no tinguis pressa.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat