necessito ajuda ràpid!
Hola, tinc 14 anys.
tothom em diu que estic prima i que tinc molt bon tipus. Però jo no mi sento gens.
em veig les cuixes gordes i la panxa tambè. algun cop he pensat de bomitar, però a l'últim moment ho deixo estar. No se que fer, m'agradaria poder pensar diferen.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que dius sembla que portes un temps passant-ho malament pel tema del físics, tot i que els altres et diuen que estàs molt bé. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, equilibrat, i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. NO vomitis mai!! El vòmit no serveix per aprimar i pot ser molt perillós per la salut! No ho facis! Pel que m'expliques aquest tema del pes i el físic t'està fent sentir malament. Quan una persona es troba en la teva situació pot arribar a passar-s'ho realment malament. Quan una persona es troba una mica malament amb si mateixa, sovint li acaba donant "les culpes" de la seva insatisfacció al cos. Crec que et podria anar bé parlar de com et sents amb algun adult de confiança, amb qui et trobis a gust parlant-hi, aquesta persona pot ajudar-te a sentir-te millor amb tu mateixa i trobar-te millor.