Mai arribo al orgasme ni a notar plaer
Hola! Fa dos anys que surto amb el meu nòvio i vem començar a tenir relacions sexuals a partir dels dos mesos, el problema és que quan estem mantenint la relació jo no noto res. La única cosa que noto és com plaer i dolor a l'hora, com ganes d'anar al lavabo. Buscant per internet deien que això podía ser el meu ''punt g''. Em ratllo molt per què ell sempre nota i ejacula i jo no tinc aquesta sort, i al no sentir res de plaer sempre esquivo tenir relacions sexuals i això fa que ell pensi que ja no l'estimo i coses per l'estil. És curiós per què quan em fa ''dits'' si que noto i molt, i no sabem per què amb una cosa disfruto i amb l'altre no.
Necessito ajuda!!!! Gràcies :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Com diem en moltes consultes similars a la teva, arribar a l'orgasme tenint relacions sexuals amb penetració, és molt complicat! El que podríeu fer (i és el que la majoria de gent fa) és estimular el clítoris mentre està tenint la penetració.
També tingueu en compte que la majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan en el clítoris i el seu entorn, i això és a l'exterior de la vagina, per tant, amb la penetració no esteu estimulant aquesta zona més externa, cosa que potser quan et masturba sí que ho fa.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat