No se què fer
Hola,
Hi ha una noia que conec des de que vam néixer. Hem sigut veïns del poble a l'estiu tota la vida i molt amics. Resulta que des de fa un temps m'agradava i, aquest estiu, li vaig preguntar si jo li agradava i em va dir que no. Jo ja pensava que em diria que no i no em vaig desanimar gaire.
Doncs per Cap d'Any em va desitjar bon any i em va dir que hauríem de quedar i jo vaig pensar que era la meva oportunitat i immediatament li vaig dir que sí, ja que em segueix agradant.
Em segueix agradant i estic enamorat d'ella, per molt que des de Setembre que no la veig. Hauria de tornar-li a preguntar? Hauria de fer un pas endarrere o endavant?
Per altra banda, tinc 14 anys i soc dels pocs del meu grup d'amics que encara no s'ha liat i tinc moltes ganes.
Gràcies,
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Moltes gràcies per compartir aquests sentiments amb nosaltres!
Malauradament, no podem dir-te què fer, si quedes amb ella o aneu parlant podries dir-li que què pensa del que li vas dir fa uns mesos, si encara pensa igual. I si vols compartir amb ella que encara t'agrada endavant, només et direm 3 coses:
1) Sigues sincer
2) Expressa què sents per ella.
3) Tingues clar que la seva resposta pot ser la que no t'agradaria rebre, és a dir, pot dir "si" i pot dir "no", i has d'estar preparat per les dues opcions.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat