relacions a distancia, funcionen??
M'agrada un nen i ens portem molt bé i tal, tot es perfecte, el unic problema es que vivim molt lluny l'un de l'altre i crec que aixo es el que fa que no em demani per sortir...
IESP

Hola Juls!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Hi ha molst casos de parelles a distància que han funcionat i molt bé! Depen de molts factors això... No només de la distància, sinó també de: els sentiments de cada un, les ganes de tenir parella, l'accés a un transport, els estalvis (pel transport o pel que s'hagi de gastar), les experiències amb parelles anteriors...
Si tens tan clar que t'agrada, per què no parleu d'això algun dia? Potser no et demana per sortir per un altre motiu: per vergonya, per què pensa que no té possibilitats, perquè encara no està enamorat del tot... No se sap! Només es pot saber parlant-ne ;)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat