urgent siusplau!!!!!!!
hola, soc una noia de 14 anys, fa uns mesos estava sortint amb un noi i vaig perdre la virginitat. El problema es que ho hem deixat i ell ara esta amb una altre noia. Molts cops m'envia inderectes com per fer-ho pero quan esta amb la seva novia passa olimpicament de mi. Nose que fer perque a mi encara m'agrada i bastant i la cosa es que tindre reacions sexuals tambe m'agrada i amb ell encara més. Que hauria de fer? li dic que si? passo d'ell? esta jugant amb mi?
moltes gracies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
És una situació complicada.. hauries de valorar què vols realment TU.
Tenir sexe amb una persona fa ballar els nostres sentiments, i hauries de tenir clar què sents per ell, què esperes de a vostra relació, i què suposa per tu saber que ets "l'altra" (tenint en compte que vau ser parella, no és fàcil...)
Valora possibles conseqüències que pot tenir per tu i decideix en funció d'això. Recorda que pel fet que t'hagi dit de liar-vos, no significa que hagis de dir que sí automàticament ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat