No ho ser fer!!
Hola a tots.
Em dic Gemma i sóc una noia de 14 anys i realment no sé com masturbar-me. Tothom a la meva classe parla d'aixo i diuen que s'exciten molt i això. Però és que no sé on és el critolis i tampoc sé per on he de posar els dits. Hi ha alguna alre manera més fàciel però que també exciti molt??Ho he intentat moltes vegades i no aconsegueixo excitar-me. És possible que no tingui sensibiltat per aquella zona i per això no m'excito.
A vegades ho he parlat amb amiges i els hi feia moltes preguntes, i sentia una sensació molt rara però m'agradava, és possible que m'estes excitant?? Tinc molts dubtes!!! Per favor contesteume!!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
1. El clítoris es troba on s'uneixen els llavis de la vulva, a la part superior, i està cobert per un caputxó. Podries agafar un mirallet i observar-te bé, segur que el trobes (a més, és suuuper sensible)
2. Una manera d'excitar-se és amb la ment! La imaginació és molt poderosa i cada persona pot pensar en el que vulgui... Però tampoc et pot forçar. Segur que hi ha algun dia que estàs més excitada que els altres: és allà quan has d'intentar/provar de masturbar-te (si estàs procupada o angoixada per alguna cosa, serà més complicat)
3. Quan et masturbis, l'objectiu és passar-ho bé, no només arribar a l'orgasme. Si passes una estina divertida i plaentera, ja haurà valgut la pena. I en alguna d'aquestes ocasions, l'excitació serà tan alta que podràs sentir un orgasme :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat