Feta un lio
Hola,
Porto uns mesos feta un lio. Hi ha un noi que conec des de que som petits que sempre m'ha agradat, temporades mes i temporades menys, pero sempre ha estat aquí
Fa un any ens vem liar, pero no vam començar cap relacio ni res. Perque ell no va voler perque a mi no m'hagues importat. Ara fa uns 2 mesos ens hem tornat a liar pero no hem començat res.
Fa poc hem tornat a parlar mes i tontejar. I el problema es que jo no se si tornarme a liar amb ell, perqe no vull ser un lio d'una tarda i res mes. Aquest dissabte pasarem la tarda junts i nose si seguirli el rollo o no.m
Moltes gràcies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Pel que expliques, sembla que aquest noi t'agrada molt i que per tu no és suficient liar-te amb ell i prou. T'has parat a pensar que ell no ho sàpiga i cregui que a tu ja t'està bé? Si no coneix els teus sentiments, és més fàcil que et faci mal.
Una cosa important és ser sincers amb nosaltres mateixos i admetre els sentiments. De manera que si tu no estàs disposada a només liar-te amb ell (perquè vols ser més important), potser el millor seria parlar-ho amb ell. No es tracta de ser parella des del primer dia, perquè això va a poc a poc. Però és important que no t'hagis de sentir malament si us lieu i després no continueu, ja que tens dret a expressar el que vols, d'acord?
Molts ànims!! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat