Vull més que petons i abraçades! :(
Hola!
Fa quasi 3 mesos que estic amb el meu nòvio i els dos tenim 14 anys. Ens tenim força confiança i ens estimem moltíssim, això es segur. El ''problema'' és que jo vull algo més que petons i carícies... em refereixo a masturbació i podría fins i tot voler penetració. El que passa és que crec que ell no vol, ja que es va assabentar de que una amiga seva li va fer una palla i sexe oral al seu nòvio, i quan ell em parla de la seva amiga es refereix a ella com puta o guarra. (Estic segura de que ell no sent res amorós per ella per si dubteu que ho diu per això). Llavors, què em recomaneu? Li començo a tocar sense haber parlat del tema? Li comento a algún amic de confiaça el tema i que li pregunti si li agradaría (de part seva, clar)? O li pregunto al meu nòvio?
Gràcies.
Per cert, que això quedi en anònim si us plau! No ho publiqueu ni res... :)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
En primer lloc, recorda que NO pots tocar-lo ni intentar fer pràctiques sexuals si primer no et diu que està d'acord... Cada persona té el seu ritme i que tu tinguis ganes no significa que ell també. Ja li vindran segur, però has de tenir paciència i sobretot, el seu consentiment.
I en segon lloc, potser també haurieu de parlar sobre aquests insults cap a la teva amiga. Una noia pot fer amb el seu cos i la seva sexualitat el que vulgui. Així que aquests insults són més aviat masclistes, no creus?
Quan canvii la seva manera de pensar sobre les noies, podreu parlar més tranquil.lament de la vostra relació ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat