QUIN METODE ANTICONCEPTIU ESCULLO?
Hola!
Fa un mes vaig coneixer a un noi set anys mes gran que jo i la veritat que ens agradem molt i estem pensant començar com a parella, però hem decidit tenir relacions abans.
Jo sempre he utilitzat condó masculí però les seves xicotes prenien anticonceptiu i ell mai a utilitzat condó.
Mes d'un cop he tingut un susto perque el condó es sortia i fins i tot em quedava adins i aquest noi la te força petita (molt).
No vull pendre pastilles. He pensat en el preservatiu femení, espermicides... M'he informat pero en tinc molt dubtes. Ajuda!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de tenir en compte que:
1. Els preservatius s'adapten molt als penis, de manera que si ell se'n posa no hi haurà problema (potser aquell cop que dius es va sortir, però no és l'habitual)
2. El preservatiu prevé de la transmissió d'infeccions, i per això és un mètode tan segur i el més recomanable per parelles joves com vosaltres :)
3. El preservatiu femení també és molt bona opció, ja que protegeix de l'embaràs i les Infeccions, però és més car que el masculí (uns 3 o 4 euros cada un).
4. Els espermicides s'utilitzen juntament amb el diafragma, que es col.loca al coll de l'úter (només protegeix de l'embaràs).
Tu decideixes, però recorda que qualsevol decisió l'has de prendre per TU, no per a que l'altre estigui content... Es tracta del teu cos ;)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat