URGENT SIUSPLAU
Estic molt preocupada per dues coses, la primera es perque bueno estic de lio amb un noi i ell m'ha demanat que li envii foto de les meves tetas, jo li vull enviar pq m'agrada molt i quan m'ho demana em poso molt caxonda jajajaja però tinc por a fer-ho i que guardi la foto o que li digui als seus amics. Tinc molta cofiança amb ell pero no estic segura, quan el tornare a veure d'aqui 1 setmana m'ha dit que li agradaria veurem sense roba, a mi m'agradaria que em veies sense roba pero no m'agrada el meu cos i tinc por a perdre a aquest noi si no li envio la foto i si no em despollo. La segona cosa cosa es que m'ha demanat follar pero tinc 14 anys i no crec que estigui preparada. AJUDAAAAA SIUSPLAU.
Ah percert, no puc parar de mirar porno, de mirar sexe, tinc moltes ganes de que em xupin una teta o de fer una mamada pero em considero petita. I follar em fa por pq diuen que fa molt mal... crec q mai estare preparada
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Pel que escrius, crec que ja ho tens més que clar...
Que ell et demani fotos despullada o et digui que vol tenir sexe, no significa que ho hagis de fer! A més, si per dir-li que no deixes d'agradar-li... no creus que llavors és perquè no li agrades de veritat? Ell té dret a demanar, però tu tambñe a dir-li que no, oi?
Quan enviem fotos nostres perdem absolutament TOT el control, i ja no sabem on poden anar a parar. Per tant, es millor no enviar fotos despullats, ja que això forma part de la nostra intimitat.
I pel que fa a tenir sexe, això haurà de ser en el moment que TU et vegis preparada (que ho estaràs, segur), no per fer content a un altre, ja que si no a qui deixaràs d'agradar serà a tu mateixa.
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat