19anys😁😁😁
Hola! pff... M'he enamorat d'un tio que té 19 anys i jo tinc 13. El cas es que ens agradem. El problema es que si volem sortir junts, com ho fem? Jo visc a vilanova i la geltrú i ell a València. No ens hem liat mai els dos amb algú. Els seus pares no li deixen tocar a una noia. Com quedo amb ell? L'única manera de parlar-nos és a través del whatsapp.
Que faig? A paaart, si té 6 anys més que jo... És massaa?? Buaa ajudaaa😍😍
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
És cerr que no podem controlar de qui ens enamorem, però a vegades hem de pensar en fred i decidir el millor per nosaltres.
Com tu dius, la diferència d'edat és molt i molt gran, ja que una persona de 19 anys no té res a veure amb una de 13 anys. Per molt madura que tu siguis, a la teva edat et toquen viure unes coses diferents a les de una persona de més edat... Esteu en moments vitals molt diferents, no creus?
Potser hauries de tenir més paciència i comprovar si el que sents és amor o senzillament un "flechazo". A vegades, el fet que sembli impossible també ho fa més atractiu del que realment és. Per què no proveu primer a ser amics i amb el temps, si veus que és amor ja decideixes què fer?
Espero haver-te ajudat una mica!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat