Perdre la virginitat SIUSPLAU CONTESTEU
Hola!
No estic preocupada, però tinc alguns dubtes. Tinc 14 anys i porto casi 9 mesos amb el meu novio que en té 15. He tingut altres novios però és el primer del que m'he enamorat de veritat.
El cas és, els dos som verges. Sempre que estem junts fem coses com petting i més coses.. Però mai hem tingut relacions sexuals.
Moltes vegades estem molt excitats quan estem junts, fins al punt en que hem pensat que potser és moment de fer un altre pas.
Fa molt un mes ho vam parlar, però vam dir que no corria pressa, que quan surgis que surgis..
Ahir vaig estar amb ell, i cada vegada que quedem ens excitem més i les ganes creixen. Ho hem parlat i creiem que és el moment. Confio moltissim amb ell i estic segura que vui que sigui el primer.
Ara vénen les preguntes,
-Sé que la primera vegada fa mal i surt sang, ens recomaneu posar una tovallola per no tacar el llit o teniu algun altre consell?
-Si no sem trenca l'himen, perquè pot ser?
-Si em depilo amb cuchilla és normal que quedin punts vermells?
I respecte al condó,
-Si no sabem la talla però se n'ha provat un i va be el podem fer servir?
-Si ho fem sense condó però abans de que es corri parem, hi ha algun perill de queda-me embarassada?
SIUSPLAU CONTESTEU, NECESSITO RESPOSTES!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Et vaig responent:
1. No té perquè sortir sang la primera vegada (hi ha noies que no els surt), però posar una tovallola sempre és bona opció
2. Si no es trenca l'himen pot ser perquè: ja estava trencat des de petita (és una membrana molt fina i no és dificil que passi), perquè sigui molt elàstic i no acabi de trencar-se o perquè no hagis tingut mai himen.
3. Sí, quan ens depilem, poden sortir granets a causa de la irritació, i també picor quan tornen a créixer els pèls de nou.
4. La talla és estandard: qualsevol preservatiu normal li anirà bé, són molt adaptables
5. En el moment que hi hagi penetració sense condó, hi ha risc d'embaràs degut al líquid preseminal (surt abans del semen, no es nota i ja té espermatoziodes)!! No cal jugar-se-la... és millor utilitzar el preservatiu des del principi i estar tots dos tranquils, d'acord?
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat