Dubte
Hola bon dia,
Fa poc que estic amb un noi i bueno ell no es verge i jo si, el motiu del perque es que no estic segura de les mevas parts intimes. Es normal que els llavis inferiors siguin mes grans? No es gaire exesiu pro quan les mevas companyes es canvian pos e vist que no els veu res i a mi s'em nota una mica.
Putser al noi no li agrada, i si ja no ho vol fer amb mi?
Jo havia pensat d'operar o algo pro eque a mi no em molesta, basicament em fa estar insegura de cara als demes.
Espero que em pogueu ajudar d'alguna manera,
Gràcies per la vostra atenció.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que totes les vulves són diferents, i estic segura que les teves no són pas pitjors!
Durant la pubertat vivim molts canvis físics, i és difícil acceptar-los tots i adaptar-nos... per tant, tingues paciència i recorda dir-te coses maques del teu cos: t'acompanyarà tota la vida i l'has de cuidar i estimar.
I pels nois no et preocupis, perquè no rebutjaran tenir sexe amb tu per la forma dels teus llavis, igual que tu no ho faràs per la forma dels seus testicles, oi? ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat