Amics especials
Hola!
Tinc un problema, a vere, el mes passat vaig coneixer un noi i em va agradar de seguida perquè es portava molt bé amb mi i totes aquestes coses. Total, que un dia d'aquell mes ho vam fer i va fe rmolt bonic i molt especial, ara portem mes d'un mes, sempre quedant i tot molt bé. Però crec que de fa uns dies m'ha començat a agradar una mica mes, ell em diu moltes vegades que encara pensa amb la seva ex, que sinó, ja m'hagues demanat de sortir, se suposa que som "amics amb dret", pero ell em fa un petó a la boca cada cop que em veu, coneix a les meves amigues, jo a la seva família,etc. També té 24 anys i jo 15, per això tinc por de dir-li i que es canse de mi o que em digui que ho vol acabar. Què puc fer? Li dic?
Anissa Ouali

Hola Laclauamagada!
Sembla que tu tens clar que t'agradaria que la relació amb aquest noi anés a més, però ell no tant. També cal tenir en compte que hi ha una diferència d'edat entre vosaltres que pot fer que els dos busqueu coses diferents, ja que cadascú està en el seu moment vital.
L'enamorament que estàs tenint per ell, fa tenir por per dir qualsevol cosa i espatllar-ho tot, però això no és amor, ja que amb por no es pot estimar. És arriscat i segurament alguna cosa canviarà entre vosaltres, però és important que puguis parlar amb ell del que sents, i del que t'agradaria, i veure si ho compartiu o no.
I si no és el cas, cal veure que vols tu. T'està bé ser amics amb dret? Si no és el que tu vols, caldrà posar límits, com per exemple, els petons a la boca o coses que tu relacionis amb ser parella.
Això no vol dir que no faci mal, però t'ajudarà molt més que estar així per por!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali