Noi
Hola, sóc un noi de 18 anys i tinc un dubte respecte el meu semen.
Primer de tot vull afegir que tinc fimosis i no sé si hauria de fer algo al respecte ja que tinc novia des de fa quasi un any i hem tingut relacions sexuals però no ens ha suposat cap problema.
El principal dubte que tinc és que el més semen és transparent del tot i molt líquid, no blanc i més espés com ho és normalment. A que es degut?
Moltes gràcies
Anissa Ouali

Hola anonimanonimanonim!!
Respecte a la fimosi, si no hi ha molèstia ni dolor en les relacions sexuals i en la resposta sexual, no té per què haver-hi cap problema. Sempre pots consultar amb el metge i veure si caldria operar o no.
El semen? Doncs has de saber que no t'has de preocupar si la intensitat i el "color" del semen pot variar, sobretot en aquesta etapa que estàs vivint, ja que entre els canvis de la pubertat es troben els canvis hormonals i la producció d'espermatozoides, i això pot afectar a veure com aquest líquid que veus anirà canviant.
Espero haver-te ajudat amb els dubtes! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali