Que és???
Fa una setmana aprox se'm va inflamar un gangli a la ingle, a l'alçada entre la vagina i la cama, i quan vaig anar al metge ja m'havia desaparegut. No se si té alguna relació però fa un dia em vaig notar com un granet (es mes superficial, qixi que no es un gangli) i esta com al final del llavi exterior pero per fora (es una mica dificil d'explicar el lloc concret..) suposo que pel lloc on esta es més molest pel tema dels pantalons i això... Em fa cosa dir-li a la meva mare perque ja ho va passar malament amb lo del gangli i fins que no va saber que no era res important no es va quedar tranquila. Que pot ser??? Que faig? Espero uns dies a veure si marxa sol??? (Per cert, no he tingut relacions sexuals aixi que no crec que pugui ser una ets..) Mersiii
Anissa Ouali

Hola 23_ard!!
Quan apareix alguna cosa a les zones genitals és molt difícil dir que és, ja que pot ser un gangli, un granet, un pèl enquistat, res... L'ideal, com ja has fet, és tornar al metge, encara més si et molesta, encara que sigui només al caminar.
És molt normal i inevitable que la mare s'espanti, i tu també, ja que quan hi apareix alguna cosa que no sabem que és, ens atabalem.
Així que no esperis més, parla amb la mare, fes una visita al metge i surt de dubtes. Segurament pel que descrius no serà res, però així no estàs amb la preocupació!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali