AJUDAA IMPORTANT!!!!
Hola, fa cosa d'un mes que no em be la regla. Tina relaciones sexuals amo el meu novio desde fa 3 mesos (aprox.) i no sens ha tränat mai el condó, per si que algún con hem probar de fer-ho sense preservatiu i ell no es va correr a dins. Estic molt preocupada perquè no em be la regla. Tinc dues hipótesis: 1. No em be la regla perquè estic embarassada 2. No em be la regla perquè tinc problemas d'alimentació i peso 6 kg menos del que hauria de pesar. Que puc fer per estar més tranquila? És molt car el test d'embaràs? AJUDAAAA!!!
Anissa Ouali

Hola Anonimus!
Quan hi ha relacions sexuals sense preservatiu, encara que no ejaculi a l'interior de la vagina, estem parlant de relacions de risc. Abans de l'ejaculació, has de saber, que surt el líquid preseminal, conté espermatozoides, i surt sense control. Per tant, amb aquest líquid hi ha risc d'embaràs.
No podem saber exactament si la regla no bé per embaràs, pel canvi d'hàbits de pes o no. L'ideal és fer una visita al metge, a més a més si vols fer un test d'embaràs (entre uns 10-20€ depèn de la marca).
D'altra banda, parlar amb nòvio, i parlaeu amb els pares, per tenir el suport que necessiteu!
Esperem que no hi hagi cap ensurt, i recorda sempre la protecció!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali