No se que em passa
Tina 16 anys i he tingut relacions desde fa 7 mesos, he tingut amb dos nois un d'ells la meva pareja actual. La mesa preocupación es que no ho disfruto, es a dir que m'agrada poc, a vegades si que m'agrada una mica pero es nomès ocasional i mai no he tingut un orgasme. Amb la masturbació en cambi si que la disfruto pero cuan es ell qui ho fa dons no. M'agradaría saber porque es airó i poder gaudir del sexe. De vegades depenent la posición inclos em fa una mica de mal..he buscar a internet pero no he trobat res
Espero que em pogueu ajudar , grácies.
Anissa Ouali

Hola Saritafernandez!
En les relacions sexuals, perquè hi hagi plaer, és important cuidar una mica de tots els sentits, estar a gust, anar de mica en mica, jugar amb el cos, però també el cap (el teu cap on està quan hi ha relacions? Massa pendent en arribar únicament a l'orgasme?).
També cal tenir en compte que la penetració no és l'única relació sexual, i amb aquesta és més difícil arribar a l'orgasme! Per quin motiu? Per les zones sensibles! Has de saber que a la part interior de la vagina la sensibilitat és molt baixa! En relació al dolor, has de tenir en compte que si no estàs excitada, la zona vaginal pot estar una mica més en tensió, a més a més d'una baixa lubricació.
Fixa't en què amb la masturbació no et passa, ja que a la part exterior i sobretot, al clítoris, hi ha les zones més sensibles i excitants! (per això la masturbació no vol dir introduir dits)
Si quan t'ho fa ell, no t'agrada, que et semblaria ajudar-lo i anar guiant com t'agradaria? Cada cos és desconegut per l'altre i no podem demanar que sàpiga com funciona sense donar ni una pista!
haver-te ajudat amb la teva consulta! I que vagis disfrutant de les teves relacions sexuals!!
Anissa Ouali, @AniOuali