La meva primervegada no he arribat a l'orgasme
Hola, tinc un problema, i és que fa pocs dies vaig tenir sexe amb el meu novio, era la meva primera vegada,tot va sortir bé a ell li va agradar i li va donar gust i es va córrer dins el condó, però a mi noem va doanr gust no em va donar un orgasme però tampoc em va fer mal. I volia saber si això és un problema greu perquè jo vull que les vegades qque ho fem a mi m'agradi i em dongui gust.
Anissa Ouali

Hola CATAUNYA <3!
Tens tota la raó! En la relació és important que els dos gaudiu, us ho passeu bé i us agradi el que feu! Però també és important anar coneixent com funciona el nostre cap i cos, per ajudar-lo que ho aconsegueixi, per exemple, arribant a l'orgasme!
Cal saber que durant la penetració, en els genitals femenins, la vagina té molt poca sensibilitat per dintre. Això fa que la sensació sigui més baixa i per tant més difícil l'excitació, i estimulació per arribar a l'orgasme.
Les zones més sensibles dels genitals femenins, estan a la part exterior, i sobretot al clítoris! La pregunta, jugueu amb el teu clítoris? O únicament és penetració?
Això no vol dir que únicament s'ha de tocar el clítoris, el cos és més que això! A més a més, recorda que el cap és l'òrgan sexual més important de tots!
Espero haver-te ajudat amb els dubtes! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali