Flux vaginal
Holaa,
Ja sé que és el flux vaginal i tot això, el que passa és que a mi me'n surt molt, és a dir, cada dia taco les calces. Això és normal?
I una altra cosa, em fa cosa perquè quan em lio amb el meu novio encara me'n surt més i tinc por perquè si un dia volem anar a més ho veurà i li fara molt fàstic...
Gràcies
Anissa Ouali

Hola Marta_99!
És molt normal que el flux arribi a tacar les calces, ja que cada noia és diferent i la quantitat de flux també! I segurament també varia una mica entre uns dies o altres.
que el flux vaginal és natural i ajuda a mantenir cuidada tota la part interna dels genitals, així que de fàstic res! Gràcies al flux, la vagina és la zona més neta de tot el cos!
Has de saber que el flux també ajuda en les relacions sexuals. Així que no us preocupeu, i pensa si estàs amb ell, i ell amb tu, és perquè us agradeu tal com sou!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali