Primera vegada
Holaa,
Mira actualmente estic tenint el meu primer novio, i ja portem un quant temps i com es normal he soposat que d'aqui poc fariem l'amor. Estic preocupada perquè jo mai m'he depilat les parts íntimes i no sé com fer-ho per si arriba el moment.
Si que sé que es pot fer amb cera, pero tinc molt pèl i em faria molt mal amb cera, i ja no parlem la vergonya que passaria.
Amb gillette a casa si que ho podría fer però tinc por que les pèls no martín del tot, saps allò que queden uns pelets molt petits i que rasquen?
Llavors no sé com fer-ho i m'agradaria que m'ajudessiu a trobar la manera.
Gràcies
Anissa Ouali

Hola marta_99!
La depilació no és obligatòria per tenir relacions sexuals! Si decideixes fer-ho, has d'anar amb compte amb les zones íntimes.
La cera, és cert que fa mal, però és l'opció que dura més temps. Pots anar a un centre d'estètica, pensa que els professionals que ho fan estan molt acostumats, ja que és la seva feina (així que fora vergonya)!
També com dius, hi ha la Gillette, però els pèls surten més ràpidament (i per això hi ha aquests pels petits que deies), però sobretot has d'anar amb compte de no tallar-te, ja que la zona genital és molt sensible.
D'altra banda, existeixen algunes cremes depilatòries, però moltes no es poden utilitzar a la zona genital.
Com veus, coneixes les opcions, però no t'atabalis i busca la manera que et faci sentir més còmode però a l'hora segura!
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali