PASTILLA DEL DIA DESPRÉS
Bones, aquest diumenge ho he fet per primera vegada, i al principi va ser sense condó, estava molt preocupada i vaig anar a parlar amb la infermera de l’institut, i em va dir que el millor seria la pastilla del dia després, vam quedar que si la regla no em baixa ni avui, (dimarts) ni dema (dimecres) me la prenc dimecres després de dinar avans de que passin les 72 hores. Que opineu de tot el tema en conjunt? Que em pot passar si em prenc la pastilla? si no estic embarassada, per que em servirà?
moltes gràcies per ser-hi!!
Anissa Ouali

Hola ylenia33!!
És molt important el pas que has fet de parlar amb la infermera i valorar aquesta opció (tot i que cal recordar que el preservatiu s'ha d'utilitzar sempre!, ja que la pastilla de l'endemà és un mètode d'urgència). Quan hi ha risc o situacions de risc molt dubtoses, la pastilla de l'endemà ajuda al fet que no ens trobem davant d'un embaràs.
Quan et prenguis la pastilla farà el seu efecte. Si ja estàs embarassa, la pastilla no és abortiva, i per tant no evitarà l'embaràs!
Recorda: la protecció sempre! Però com t'he dit al principi, és molt important que hagis demanat ajuda pels dubtes i parlar amb la infermera.
Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali