Nessecito ajuda!
Hola! Tinc un problema i m'aniria molt bé que m'ajudessis.
Fa 7 mesos que estic amb la meva parella, ens toquem, però mai hem arribat a la penetració perque ell té 3 anys més que jo i tinc por que la tingui massa gran per la meva vagina i sempre m'han fet por aquestes coses. Per l'altre dia vaig decidir que aquest nadal es el moment, que es ara o mai saps?.
Fins aquí tot perfecte, el problema va vindre quan vaig anar a comprar un vibrador per comprovar que si quan me'l ficava em feia mal, però esque directament no me'l podia ni introduir del tot perque em feia moolt mal ( he de dir que abans de intentar-me'l ficar em vaig masturbar perque fos més facil). Això em tira enrere a l'hora de fer l'amor amb la meva parella. Passo de que em fagi mal. Que he de fer?
Gràcies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
1. Pel tamany del penis pots estar tranquil.la, ja que la vagina és molt adaptable
2. Quan timguis penetració, cal que estiguis molt excitada, ja que això farà que hi hagi lubricació i els músculs es relaxin.
3. Potser amb el vibrador no vas poder per les pors que encara tens...
Si encara tens tants dubtes, no et pressionis a tu mateixa. ja arribarà el moment que et sentis més preparada.
De moment, aprofita per parlar-ho amb el teu noi d'aquestes pors, ja que la confiaça és molt important en el sexe!
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat