Soc gay i no se com trobar novio
Hola, soc gay i vull trobar novio, pero com que no he sortit de l'armari. No se com coneixer nois em podries donar algun consell per trobar novio ? necesito tenir novio que m'agudi a sortir de l'armari ?
IESP

Hola Hhh3!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
No necessites tenir parella per "sortir de l'armari"!
A més, aquest procés és lent i depen de cada persona:
- hi ha gent que ho explica tranquil.lament, perquè ho viu molt natural
- hi ha persones que ho expliquen només als més íntims
- hi ha qui triga en dir-ho als pares perquè no sap què diran
- hi ha qui pensa que no cal explicar res perquè forma part de la intimitat de cadascú... Per exemple, oi que els heterosexuals no han de donar explicacions de res? Doncs tu taampoc cal ;)
Tria de quina manera vols expressar els teus sentiments i endavant!
En un futur trobaràs a algú que t'agradi i ho podràs compartir :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat