Canela i mel
Hola bon dia, una cosa jo desde petita que tinc sobre pes i quan agafo el ritme de una dieta sempre el perdo i miro videos pel youtube abera si em dona idees i vaig veure un video que es veu que la mel i la canela diuen que aprima. Es veritat?? o nomes es una trola?
Sara Bujalance

Hola Gise1D! Em sap greu però no, no és veritat. Ni la mel ni la canyella aprimem, de fet, CAP aliment aprima, tot engreixa, el que passa és que hi ha aliments que tenen més calories i aliments que en tenen menys. Per això hi ha aliments, com la bolleria, l'embotit, els dolços, els resfresc, etc que els podem menjar tranquil.lament de tant en tant, però menjar-ne cada dia no és convenient. La mel i la canyella tenen propietats molt bones per una correcta nutrició, però no aprimen. El millor que pots fer per assegurar-te de mantenir un pes correcte és això: menjar de tot, suficient, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar) i fer esport 3 dies a la setmana com a mínim, si en fas més, encara millor. Aquestes pautes són les úniques que funcionen, i funcionen si les fem de forma constant, fent-les només uns dies no funcionen. T'aconsello que no et creguis els consells i trucs que surten per internet sobre com perdre pes, la gran majoria són mentida... No et deixis enganyar per aquestes informacions equivocades perquè en alguns casos poden ser, fins i tot, perilloses per la salut!! No perdis temps buscant idees per internet i intenta en ser constant en uns hàbits saludables, ja veuràs com això sí funciona. Molts petons!!