Si us plau ajuda, tinc por
Hola redactors! Avui us explicaré el meu problema i m'encantaria que em poguessis respondre el més aviat possible.
Doncs el que passa és que des de fa un temps que em masturbo però per fora saps no arribo a l'interior, la veritat és que em dona plaer, però m'agradaria provar de ficar dits, l'altre dia ho vaig provar a la dutxa però es pot dir que em fa com por, ja que no vaig ni entrar, només em vaig quedar al principi, i és que no sé com es fa i si m'ho poguessis explicar t'ho agrairia molt.
La segona pregunta és: hi ha algun altre tipus de masturbació que no sigui ni dits ni per fora?
Moltes gracies!!!
Anissa Ouali

Hola Lovely!
La masturbació no vol dir ficar dits! La masturbació és l'eina que tenim de conèixer el propi cos, les zones més excitants i agradables!
Perquè has d'introduir els dits? Saps que a la part interior la sensibilitat és molt poca, tant que segurament no sentis plaer.
Si el que vols és introduir un dit per curiositat, recorda que és important estan tranquil·la, relaxada (a més a més d'excitada), i a poc a poc.
Les maneres de jugar pot ser amb les mans, variant el ritme, amb la dutxa i la pressió de l'aigua, acariciant el clítoris (és la part amb més sensibilitat i més excitant),...
Recorda que el que ajuda a sentir plaer no és únicament el cos, sinó també el cap, ja que el cervell és l'òrgan sexual més important.
Esperem haver-te ajudat! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali