El meu novii m'està enganyant?
Des de fa 3 mesos he estat sortint amb un noi que vaig conèixer a un curs de dibuix digital, tot anava molt bé fins fa una setmana, quan em vaig assabentar de que ell m'havia estat posant les banyes amb un altre noi, i quan li vaig preguntar em va dir si volia fer un trio amb ells.
Que hauria de fer? El deixo?
Anissa Ouali

Hola Mar!
La infidelitat mai és agradable (sigui amb un noi o noia), i pot crear sentiments contradictoris (s'ha de perdonar o no) i més quan és una situació que no ens esperem. És una resposta difícil i potser t'has de donar el teu temps.
El fet de fer un trio segurament no t'ajudi a aclarir-te, sinó tot el contrari pot confondre encara més els sentiments.
No volem dir que no s'hagin de fer trios, però en un context on TU ho hagis decidit! No en moments on tot està fet un embolic.
Així que valora que vols de la relació amb aquest noi, si ell és la persona que vols seguir coneixent i vols que la fidelitat sigui una característica important de la vostra relació!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali