masturbacio
Tinc 13 anys i m'agrada molt masturbarme i tinc novia la vull masturbar a ella pero no se com fer-ho i necessito consell de si fer-ho o no... per cert quan tardeu més o menys en contestar? Tampoc no se on buscar si m'heu contestat perque soc nou... una abraçada ·:·
Anissa Ouali

Hola JanLegend_77!!
La masturbació és la manera que tenim de conèixer el propi cos, i per exemple, el cos de l'altre. Si vols que hi hagi masturbació en parella, és molt important abans de tot que en parlem i veure si ella vol! En sexualitat mai es fa res sense permís de l'altre!
Una manera de saber com fer-ho, és que ella et doni pistes, de quines zones agraden més, anar de mica en mica, coneixent on està el clítoris, acariciar-lo... Com veus la persona que millor et pot dir com fer-ho és ella, ja que és el seu cos! (una cosa: masturbació femenina no vol dir introduir els dits!)
Sobre el temps de resposta de la teva consulta, veuràs que hem trigat una mica, però a partir d'ara ja anirem més al dia!
Gràcies per la confiança, una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali