Em sento molt malament amb mi mateix ja que m'agraden els nois
Sóc un noi i tinc 13 anys. Desde fa un temps noto que m'agraden els nois. No se que fer, m'estic pensant de dir-ho a algú pero tinc molta por a que m'insultin per ser gay. Bueno esque tampoc se si soc gay del tot. Estic molt confús. Desde sempre vaig molt més amb noies, encara que tinc amics. No em porto bé amb els meus pares, realment no se que fer, i ho estic passant molt malament per aquest fet. Desde que em passa això els estudis no em van molt bé, trec males notes, estic distret a les classes, em porto malament...
Encara que no em respongueu estaré una mica millor, no m'ho puc aguantar dintre meu, i alhora no ho he de dir.
Anissa Ouali

Hola yosoyyoo!
Sabem que pot ser molt difícil, i t'agraïm que ho hagis compartit amb nosaltres. Anem per parts, has de saber que, el que defineix l'orientació sexual és l'enamorament i el temps! En canvi l'excitació la podem sentir tant per nois com per noies.
No t'atabalis en tenir pressa per definir la teva orientació! Que t'agradin els nois, no és res negatiu, i molt menys un motiu d'insult (que una persona s'enamori o li agradi un altre és motiu d'insult?).
Una de les coses que t'ajudarien és poder parlar amb algú de confiança (fixa't que només explicant-ho per aquí ja t'ha ajudat una mica). Amb els pares seria ideal que de mica en mica anessis parlant.
Segurament la mala relació amb els pares, el mal caràcter, notes... és degut al fet que tu mateix ets el primer que "t'insultes" pel fet que t'agradi un noi. et deixo l'enllaç d'un lloc on veuràs que no és gens estrany el que sents i et passa, i potser un espai on pots trobar una mica més de respostes:
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali