soc una guarra?
holaa, Bueno tinc diferents temes per veure si hem podeu ajudar....
1-Soc una guerra? els meus amics son vastant atractius, i Bueno també molt llensats, i cuan els i tocan el cul(ells a les meves amigues) doncs senfaden i els i donen com una hostia, però cuan mo fan ami magrada, m'exita. sempre els proboco del plan: em posu de formes per marcar el cul o el que sigui.. i així mel toquen.SOC UNA GUARRA PER AIXO?
2-sobretot en un nen, nomes amb pasa amb ell..., magrada molt i esta bonisim, penso si podríem follar ell i jo.... i buuff, em poso molt cachonda, ara mateix mestic posan molt cachonda pel fet de pensaro, em posu molt calenta quan em toca al cul, i quan miimaginu follar amb ell buf. es massa vuy perdre la virginitat amb ell, els 16 o farem, però nose si podre aguantar 3 anys.... MAI ME MASTURBAT, però tinc ganes de follar amb ell i moltes
consell?? per no posarme cachonda o el k sigui
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
1- No és de "guarres" voler tenir atenció, això és un concepte masclista. Tu amb el teu cos pots fer el que vulguis, però també l'has de cuidar i saber posar límits. Els nois han d'entendre que no tots et poden tocar ni en tot moment, i això ho has de tenir també clar tu.
2. Que tinguis interès en el sexe no vol dir que ja hagis de tenir relacions sexuals ja. Com tu dius, una bona opció és la masturbació, ja que ajuda a conéixer el propi cos i a gaudir del sexe sense risc :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat