Ajudaa!
Holaa! Escolteu, tinc un problema: tinc 14 anys, peso 66kg i mesuro 1,65. Jo no em sento gaire bé amb el meu cos. Diguessim que estic una mica grassoneta... El cas es que em vull aprimar uns 10 kg en 2 o 3 mesos. Em podeu dir alguna dieta? I alguns exercicis per fer esport i aprimar-se?
Moltissimes gràcies! :)
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per confiar en mi i escriure'm! 10 quilos són molts quilos! i més tenint en compte que estàs en època de creixement i el teu cos s'està desenvolupant. És molt perillós que algú de la teva edat faci dietes d'aprimament per aquest motiu, perquè estàs creixent i seria molt perillós per al teu creixement que et faltessin nutrients! El millor que pots fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada, tal i com marca la piràmide alimentària i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no és necessari que facis res més! A més, en el cas de que una persona necessiti aprimar ho ha de fer amb l'ajuda del metge, que és qui en sap!. Si veus que aquesta idea de perdre pes continua rondant-te el cap, seria convenient que en parlessis amb els pares, per a que et poguessin ajudar a sentir-te millor. Un petó!