Ns que fer
Hola,
Sóc una noia de 14 anys que porta 7 anys enamorada del mateix nen. Fa com 1 mes i mig em vaig declarar i no vaig ser corresposa. Ara sóm molt amics i l'altre dia vem quedar i em vaig enterar de que li havia explicat a un amic i em vaig morir de vergonya. Com va sortir el tema vem estar ell, el seu amic, una amiga meva i jo parlant obertament del amor. Ell va estar explicant que esta enamorat de una altre nena que conec. I no se que fer perk som amic pero que parli devant meu de la noia k li agrada em posa moooolt gelosa. No li vull dir res perk som bons amis pero no se que fer. Deixo de ser la seva amiga o continuo escoltant la seva vida amoros i morint-me de gelos.
Ajudeume
IESP

Hola Ccddgg!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
vaja, realment és una situació complicada...! I vas ser molt valenta de dir-li. No t'hauries d'avergonyir, ja que tu no pots evitar que t'agradi ni és cap cosa dolenta.
Pel que fa a ser amics, sí que podeu continuar tenint bon rotllo si tu et sents preparada! Ara bé, potser hauràs de demanar que no parli davant teu de qui li agrada, ja que veus que encara t'afecta... O hauràs d'allunyar-te una mica per agafar distància i veure les coses amb claredat (bàsicament perquè encara sents coses per ell)
També és bon moment per començar a fixar-te en altres persones, ja que segur que amb el temps t'acaba agradant algú... I aquest noi i tu podreu ser grans amics! :)
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat