Estic preocupada
Hola,
Ja porto uns tres mesos amb el meu novio i si sóc sincera tinc ganes de fer-ho amb ell. Ell també té ganes. Però el problema està en que m'han dit que la té molt grossa i em fa por. M'hauria de preocupar? Que jo sapiga encara tinc himen... i al dirme que la té tan grossa em preocupa que la penetració em faci mal, i em surti sang! Jo m'he fet dits però només m'entren dos. Quina és la mitjana de diàmetre?
Ajuda, si us plau! Tinc molts dubtes!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Anem pas per pas: si tu encara no li has vist el penis, és normal que et posis nerviosa al pensar en tenir relacions amb penetració. No serà millor que aneu més a poc a poc? Per exemple, que us pugueu veure despullats, tocar-vos, etc. sense que hi hagi penetració (aquesta és una pràctica sexual, i no l'única).
Si el dia que voleu intentar la penetració per primer cop tu estàs molt excitada, no té perquè fer-te mal, encara que tingui el penis gran. La vagina és molt flexible (pensa que està pensada per a que passi un bebé...) i es pot adaptar a diferents grandàries.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat