Em vull morir...
Hola a tots, en primer lloc agrairia que les dades es mantinguesin privades, gracies.
Bé, sóc una noia de 16 que en res cumpliré els 17, fa cosa d'un mes i mig el meu novio, amb qui ja mantenia relacions sexuals des de poc després de començar a sortir l'abril passat, va trencar amb mi. Aquesta no es una informació imprescindible pero crec que t'ajudará a entendre com em sento, etc. Després de trencar vaig plorar molt i em sentia molt sola, així que li vaig dir al meu germanastre de 17 que és més que res com un amic, ja que els nostres pares estan junts des de fa només 4 anys així que mai he tingut aquest sentiment de com si fós el meu germà.
Ell va estar molt atent en tot moment i jo estaba molt falta de cariño així que suposo que em vaig deixar portar; no habien passat ni dues setmanes des de la meva ruptura quan em vaig llençar: vaig bessar-li, la cosa es va calentar i vam acabar fent-ho. Em sento molt culpable i cada vegada que hi penso, em dono compte que ell no em va aturar en cap moment, sabia que estaba passant per un mal moment i tot i això va tenir sexe amb mi. Després d'aquella vegada només ho hem repetit un cop més i m'he adonat del gran error que he comés. Ara mateix estic molt indecissa: no vull que la meva mare s'enteri però en cert mode m'ha agradat, suposo que em feia sentir millor, tot i això no deixo de pensar que potser s'ha aprofitat de mi. Em vull morir!! Creieu que m'ha utilitzat només per sexe? Que hauria de fer?!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Com tots dos teniu la mateixa edat,s'enten que teniu el mateix nivell maduratiu, així que esteu en igualtat de situació,.
No se dir-te si es volia aprofitar o no, ja que no el conec. Potser és tot el contrari... I això només ho sabràs parlant-ho amb ell.
El fet que no el consideris com un germà, probablement ha fet que el puguessis veure com alguna cosa més. La confiança i el carinyo han facilitat tot plegat, però si ja tens clar que te'n penedeixes, no cal que ho tornis a fer.
Agafa forces i parla-ho amb ell per quedar-te més tranquil.la i també per deixar clara la vostra relació de germanastres. Respecte a la teva mare, tu has de valorar si explicar-li o no. Pensa si pot acabar sabent-ho igualment o si dir-ho portaria massa problemes i no val la pena.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat