Em sentó presionada!!
Hola, bon día.
Tinc un problema, i es que em sentó presionada per el meu novio.
Ell es dos anys mes gran que jo; i nosaltres portem un mes o un mes i mig, ja ens em liat i tota aixo, pero ell em demana mes. Ja fa uns dies que em treu el tema de fer-ho o de probar algo en plan pajas, dits ... , o que em llença alguna indirects. El cas es que ell vol fer el amor i jo nose si estic preparada, apart de que crec que es molt d'hora i de que encara soc petita per fer-ho, les meves amiges i amics no em paren de repetir que no faigi, i que no em portara res de bo. Jo mel estimo i ja li e dit que no em presiones que cuan arribi aribara, pero o segeix fent i ja nose que fer, en part em ve degust probar coses noves i tindre noves experiencies,ames amb ell tinc molta confiançe pero per laltre vanda em fa por, no em fa por fer el amor sino el que em fa por es que algu s'enteri i que em taxin de "guarra" o que i corri algun rumors, aixo ja ma passat i es passa fatal.
Per aixo os demano siusplau que m'aclareu una mica les idees ja que jo estic molt perduda.
gracies OXOX
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En la vida un "no" és un "no" però en el sexe un "no" és un "NO", si un dels dos no vol fer quelcom, no es fa i punt!
Si tu encara no vols donar aquest pas, ell ho ha de respectar i si no ho respecta valora si vols a una persona que no respecta els teus tempos i els teus desitjos... en el sexe les dues parts han d'estar d'acord i MAI es pot fer RES si un dels dos no vol.
Per tant, si dius "no", és "NO", i punt! Ell ho ha de respectar!
Espero haver-te ajudat!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat